Skip to content Skip to footer

Splošni pogoji, zasebnost in piškotki

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA PODJETJA


Splošni pogoji poslovanja trgovine podjetja Ramainoks so urejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1).

Podjetje posluje v skladu registriranimi poslovnimi dejavnostmi podjetja, veleprodaje in maloprodaje blaga in storitev na podlagi povpraševanja in konkretne ponudbe blaga in storitev.

Podjetje ne posluje kot spletna trgovina.

Cene produktov na spletu so informativne narave  in so navedene brez DDV-a in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene inox izdelkov se skoraj mesečno spreminjajo, ker so vezane na borzne cene kovin oz. borzne cene železa, kroma, nikla, titana in molibdena. V večini primerov navedene cene na spletu so bile veljavne samo v času prometa posameznega produkta in jih, zaradi obsežnosti števila produktov ni možno sproti obnavljati, zato naše redne in potencialno nove kupce prosimo za razumevanje.

Trenutno veljavne cene produktov so navedene izključno v konkretni ponudbi blaga.

Vsaka prodaja oz. nakup blaga ali storitev se izvede na podlagi povpraševanja in konkretne ponudbe.

Plačilo naročenega blaga se izvede v skladu s ponudbo oz. po predplačilu – plačilu avansa, plačilom na blagajni ob prevzemu blaga ali v skladu s pogodbo z odlogom plačila.

Dostava blaga ni všteta v ceno blaga. Izvede se v skladu s ponudbo oz. naročilom kupca, običajno s pogodbeniki hitre pošte: Pošta Slovenije, DPD, Intereuropa…

Zamenjava kupljenega blaga je možna v roku 8 dni na podlagi priloženega računa.

Podjetje rešuje vse morebitne reklamacije ali pritožbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

IZJAVA O  VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV NA SPLETNI STRANI


Podjetje Ramainoks ureja varovanje osebnih podatkov strank in poslovnih partnerjev v skladu s postopki in ukrepi predpisanimi s Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov (uradni list RS, št. 163/22).

Postopki in ukrepi se določajo z namenom, da se prepreči slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihovo spremembo ali izgubo kakor tudi nepooblaščen dostop, obdelava, uporaba ali posredovanje osebnih podatkov.

Evidenca strank in poslovnih partnerjih se zbira in hrani v šifrantu subjektov v poslovnem računalniškem sistemu Pantheon in programu E-pošte.

Vrsta osebnih podatkov, shranjenih v zbirki strank in poslovnih partnerjih:

  • ime in priimek, 
  • naslov,
  • matična številka,
  • davčna številka, 
  • številka TRR,
  • elektronski naslov,
  • podatki o kontaktni osebi,
  • telefonska številka.

Namen obdelave podatkov:
Pridobivanje strank, vodenje poslovnih stikov, izdajanje ponudb in izdajanje računov.

Uporabniki osebnih podatkov: Pooblaščeni delavci upravljalca.

Čas shrambe podatkov: 10 let

Za urejanje reklamacij je odgovorna pooblaščena oseba podjetja.

Podjetje zbira in uporablja osebne podatke na podlagi soglasja strank in poslovnih partnerjev. Za soglasje se šteje ustni ali pisni zahtevek za ponudbo z osebnimi podatki, prispela ponudba ali podobni poslovni kontakt.

Stranke in poslovni partnerji imajo pravico zahtevati od upravljalca podatke o evidencah osebnih podatkov in izbris osebnih podatkov iz vseh baz upravljalca.